Mama i kćerka opsihirene

PITANJE:  
Selam alejkum! Kćerka i ja smo bile opsihrene i prošle godine smo išle da nam  se uči rukja. Bilo je reakcija i, uz Allahovu pomoć, sve je riješeno, ali se vjerovatno radi o prividnom izlječenju kod moje kćerke, jer ja nemam reakciju onako kako
ona ima. Kod mene se to manifestuje sasvim drugačije, ali se borim zikrom i redovnim klanjanjem, u nadi da će mi Allah spustiti Svoju milost. Prošle godine moja kćerka je počela klanjati i redovna je na svojim namazima. Ponovo smo joj počeli učiti rukju i, hvala Allahu, sada je bolje. Sanja ružne snove: kako je prate crni psi i napadaju zmije koje je dave oko vrata.
Ne znam o čemu se ovdje radi, ali moram napomenuti da svaki put njene reakcije osjetim i ja, i dok joj se uči rukja, ja sam dobro, ali poslije osjećam umor i teret. Nekoliko puta sam sanjala da mi cijelo tijelo trni i moja borba je čvrsto vjerovanje u Allaha u tim momentima kao da sam svjesna da me džinni napadaju i strujanje u tijelu dok spavam, u snu učim Ajetul-Kursiju, Fatihu i izgovaram Allahu ekber. U početku taj san je bilo učenje iz straha, a u posljednje vrijeme je učenje i nema straha, samo osjetim snagu i borbu iz koje se učeći budim. Molim vas da mi odgovorite šta bi trebalo da znači ovo sve.
 
ODGOVOR:  
Alejkumus-selam!
Allah zna najbolje, ali moje mišljenje jeste da ni vi ni vaša kćerka niste izliječene. Vaša je kćerka povezana sa vama istim sihrom i dok se vi ne izliječite, odnosno dok se sihr u vama ne uništi, kćerka vam neće biti zdrava.  Mnogo je slučajeva kad su majka i dijete povezani sa sihrom, posebno kad se dijete napije tog sihra tokom trudnoće u stomaku majke i kako polahko odrasta, sve se više i više odražava na dijete. Ništa, obje nastavite sa rukjom, terapijom i redovnim ibadetom i bit će dobro, ako Bog da.
Ebu Bilal

Nema komentara:

Objavi komentar