Nemir u duši zbog počinjenog bluda

Imam jedan problem koji me dugo muci i nikad nemam mira zbog toga, pa Vas molim da mi pomognete. Imao sam serijatsku vezu sa jednom djevojkom, skoro godinu dana. Nakon sto je prosla ta godina dana, sve vise smo poceli da se osamljujemo, pa s vremenom i da grijeh cinimo.
Desilo se jednog dana da sam spavao sa njom,nakon tog dogadjaja plakao sam iz dana u dan i molio Boga za oprost i zakleo se da necu vise nikad nista slicno uraditi. Zaista je sve bilo tako nekoliko mjeseci i opet se ponovilo isto, opet isti osjecaj kod mene, plakao sam i molio i zaklinjao se, ali prokleti sejtan je ucinio svoje da smo to ponovili.
Ustajao sam bezbroj puta navece i molio Boga za oprost, a nju sam ostavio (prekinuo sam vezu).
Otkad sam prekinuo s njom, lakse mi je puno, ali me uvijek kopka i boli to sto sam uradio. Strah me Allahove kazne, strasno se bojim i taj strah mi nikad ne da potpun osjecaj mira.
Znam da je Allah milostiv i prasta i puno toga o tome, ali molim Vas da mi date savjet kako da postignem mir u dusi, mir sa samim sobom.
Da li sam je trebao ostaviti i sta je najbolje da radim sad u ovim trenucima?
Da Vas Allah obaspe neizmjernom svojom miloscu i uvede u Dzennet.
Selam!
U IME ALLAHA M ILOSTIVOG SAMILOSNOG
Cijenjeni brate;
Sigurno da ti sada razumiš upozorenje: “Ne približavajte se bludu…”, kao i odvraćanje od svega onoga što predhodi samom činu bluda a što počinje pogledom, razvratnim govorom, koračanjem ka nedozvoljenom, dodirom što svakako dovede do potvrde ili negacije samog čina bluda:
„Allah dz.š odredio je čovjeku udio u bludu koji on mora, htio ili ne uraditi, oko čini blud, a njegov je blud pogled, jezik čini blud, a njegov je blud razvratan govor, noga čini blud, a njen je blud korak ka zinaluku, ruka čini blud, a njen je blud dodir, srce žudi i čezne a spolni organ to sve potvrdi ili negira.“ (Buhari, Muslim)
Zbog toga i jeste zabranjeno osamljivanje muškaraca i žena koji nisu mahremi i otvaranje vrata šejtanu prokletom u šta si se i sam uvjerio. Šejtan prokleti najviše ima muke sa onima koji počine grijeh zatim se sjete Allaha i pokaju za počinjeni grijeh, a onda ih taj Allahov neprijatelj ne pušta na miru dok ih ponovo ne vrati u svoje redove… Kada insan ponovo počini grijeh a zatim se pokaje, to šejtanu prokletom neda nikako mira, jer nikada ne gubi nadu da će ga ponovo vratiti sebi. Zbog toga, brate moj, moraš biti veoma oprezan i ustajan u svojoj teobi za koju vjerujem da je iskrena inš’Allah i da si spoznao bol koju grijeh sa sobom nosi  te da sebi nikada nećeš dozvoliti da ponoviš istu grešku.
Ne znam u kakvom je stanju sestra sa kojom si počinio blud i da li se ona istinski pokajala i zaustavila u griješenju, ali se iskreno nadam da jeste i da sebi nikada više neće dozvoliti sličnu situaciju. Sigurno da si ispravno postupio što si odmah prekinuo tu „vezu“ i dao prednost svom Gospodaru u odnusu na jednu ženu, jer će ti tvoj Gospodar sve što ostaviš radi Njega zamijeniti boljim.
Međutim, Uzvišeni Allah kaže u suri En-Nur, 3: “Bludnik ne treba da se oženi osim sa bludnicom ili mnogoboškinjom, a bludnica ne treba da bude poželjna osim bludniku ili mnogobošcu, to je zabranjeno vjernicima.“
Nadam se da ćeš ispravno razumjeti moj savjet i da ćeš shvatiti šta je moj nijet u ovom odgovoru. Obadvoje ste učestovali u veoma velikom grijehu. Nadam se da ga i ta djevojka vidi velikim, jer si spomenuo vašu „šerijatsku vezu“, pa očekujem da je sestra osjetila težinu počinjenog grijeha i da se već pokajala za sve počinjene grijehe iz vaše „veze“ koja vas je odvela u propast.
Vrijeme je prošlo, a ti još uvijek nisi našao smiraj, a vjerujem da nije ni ona i teško da će ga ikada u životu naći jer to je greška koju žena uvijek veoma skupo plaća zbog izgubljene čednosti koju je nemoguće vratiti. Zbog  svega toga,  molim te, da klanjaš istiharu i malo razmisliš, sada kada je vrijeme prošlo, da li bi mogli da te grijehe zamijenite pokornošću Milostivom Gospodaru u  islamskom braku koji će biti usitinu islamski i kojim ćete ispraviti sve načinjene greške. Neka taj brak bude sa nijetom ispravljanja načinjenih grešaka i pokrivanja vaših sramota.
Ako uspijete u tome, znajte da će se inš’Allah vratiti vaš smiraj u srce jer svako dobro djelo briše ono loše, a pred vama je život i imate priliku da otvorite novu stranicu vašeg života u kome neće biti mjesta za grijehe i nepokoronost Gospodaru već zajedničko podsticanje ka činjenju dobra i odvraćanju od zla.
Brate moj, nikada ne gubi nadu u Allahovu džellešanuhu milost, jer Njegova milost je doista beskrajna. Od Ebu Hurejre r.a. se prenosi hadis koji se pripisuje direktno Vjerovjesniku, sallallahu alejhi ve sellem, a glasi: “Neki je čovjek (Allahov rob) počinio grijeh, pa je rekao: “Allahu moj, oprosti mi grijeh moj! Uzvišeni reče: “Moj je rob počinio grijeh i spoznao da ima Gospodara Koji prašta (počinjeni) grijeh i kažnjava za njega!“ Zatim je čovjek ponovo počinio grijeh, te je opet rekao: “Gospodaru moj, oprosti grijeh moj!“ Uzvišeni je ponovo rekao: “Moj je rob počinio grijeh i spozano da ima Gospodara Koji prašta (počinjeni) grijeh i kažnjava za njega!“ Zatim je ovaj čovjek opet počinio grijeh, te je ponovo rekao: “Gospodaru moj, oprosti  grijeh moj!“ A Uzvišeni je i treći put rekao: “Moj je rob počinio grijeh i spoznao da ima Gospodara Koji prašta (počinjeni) grijeh i kažnjava za njega! Radi šta hoćeš, oprostio sam ti!“ (Buhari i Muslim).
Ovaj čovjek me na tebe podsjeća brate moj pa ne zaboravi da ti je tvoj Gospodar inš’Allah oprostio i dao novu šansu za novi, puno ljepši početak pa nemoj je propustiti. Ne gubi nadu u Allahovu milost brate,  jer ti On Milostivi Samilosni poručuje: „I nastojte zaslužiti oprost Gospodara svoga i Džennet prostran kao nebesa i Zemlja, pripremljen za one koji se Allaha boje, za one koji, i kada su u obilju i kad su u oskudici, udjeljuju , koji srdžbu savlađuju i ljudima praštaju – a Allah voli one koji dobra djela čine: i za one koji se, kada grijeh počine ili kad se prema sebi ogriješe, Allaha sjete i oprost za grijehe svoje zamole – a ko će oprostiti grijehe ako ne Allah? – i koji svjesno u grijehu ne ustraju. Njih čeka nagrada – oprost od Gospodara njihova i džennetske bašče kroz koje će rjeke teći, u kojima če vječno ostati, a divne li nagrade za one koji budu tako postupili!“ (Ali Imran, 133-136)
Ja imam povjerenja u tebe brate i znam da ćeš inš’Allah biti od onih koji su po naredbi našeg Gospodara postupili te na taj način džennetske blagodati i uživanja u njima zaslužili.
Nađa Dizdarević
Izvor: Putem Islama

Nema komentara:

Objavi komentar