Osjećam kao da je neko tu pored mene, da me gleda

Pitanje: Es-selamu alejkum. Često sanjam ružne snove (zmije, ispadanje zuba, rat), noću ne mogu dugo da zaspim sve imam osjećaj kao da je neko tu pored mene, da me gleda..itd. Jedne noći dok sam šetala učinilo mi se da u daljini sjedi bijela mačka, a kada sam prišla naravno nije je bilo.

Drugu noć osjetila sam kao da mi je neko šapnuo nešto na uho (u pitanju su bila dva slova ”cc”), uplašila sam se i vrisnula. Bojim se da to nije neki sihr, recite mi molim vas šta da radim, šta trebam da učim? Unaprijed zahvalna.
Odgovor: We alejkumu-s-selam.
Bismillah we sselatu we sselamu ‘ala Resulillah. Zahvala pripada samo Uzvišenom Allahu Vladaru Sudnjeg dana, neka je salavat I selam na posljednjeg Allahovog Miljenika i Poslanika Muhammeda sallallahu ‘alejhi ve sellem, na njegovu časnu porodicu I na sve njegove plemenite ashabe do Sudnjeg dana.
Lijepi snovi su od Allaha Uzvišenog, a ružni snovi su od šejtana lanetullahi ‘alejhi. Onaj ko usnije lijep san, postupit će shodno riječima Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, koji je rekao: ”Onaj ko usnije lijep san, neka zahvali Allahu na tome jer je to san od Allaha i neka drugima ispriča svoj san, a ako usnije ono što prezire, neka zatraži utočište kod Allaha od njenog zla i neka zna da je to san od šejtana, neka svoj san ne kazuje nikome, tada mu san neće nauditi.” (Hadis bilježi imam Buharija)
Šejtan želi da prepada I u tome je vješt. Što manje razmišljati o tome kada hoćete leći, da li će te sanjati ružno ili lijepo. Posputipe onako kako je postupao Allahov Poslanik sallallahu ‘alejhi ve sellem
Onaj ko usnije ono što prezire, uradit će ono što je naredio Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: ”Onaj ko usnije ono što prezire, neka pljucne tri puta na lijevu stranu, neka prouči euzu billahi mine-š-šejtanir-radžim tri puta i neka se prevrne na suprotnu stranu od one na kojoj je spavao.” (Hadis bilježi imam Muslim)
Kada legnete u postelju praktikujte dove koje je učio I sam Poslanik sallallahu ‘alejhi ve sellem. Navest ću vam nekoliko:
Nakon pet redovnih dnevnih namaza, najbolja zaštita je jutarnji I večernji zikr.
-    Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, kaže: “Ko prouči u noći dva posljednja ajeta sure Bekare (Amene rresulu bi ma unzile ilejhi min rabih vel muminun…) dovoljni su mu.“ (Mutefekun alejhi)
-    Proučiti Ajetul Kursiju Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, bi govorio: “Kada legneš u postelju prouči Ajetul kursijju, tako će te štititi od Allaha (poslan) zaštitinik, i šejtan ti se neće primaći.” (Buharija)
-    Staviti desnu ruku pod obraz i proučiti “Allahumme kinni azabeke jevme tebasu ibadek”. (tri puta) “Gospodaru moj sačuvaj me Tvoje kazne na dan kad budeš proživljavao svoje robove.” (Davud, Tirmizi)
-    Proučiti dovu “Bismikellahumme emutu ve ahja”, U tvoje ime, moj Gospodaru, umirem i živim. (Mutefekun alejhi)
-    Kada neko nakon što se probudio iz sna ustane iz postelje, neka, prije nego što ponovo legne, dobro otrese svoj pokrivač (rubove njegove) tri puta, jer on ne zna šta je poslije njega u nju ušlo.
A kad se već nasloni u postelji, neka izgovori dovu: “Bi-smike Rabbi veda’ tu dženbi ve bike erfe’uhu, fe in emsekte nefsi fe-rhamha ve in erselteha fa-hfazha bima tahfezu bihi ibadeke-s-salihine”
“S Tvojim imenom, Gospodaru moj, legoh na bok i ako bude Tvoja volja, podići ću se. Ako uzmeš moju dušu, budi milostiv prema njoj, a ako je vratiš, zaštiti je kao što si zaštitio Svoje dobre robove.”
Još mnogo dova Poslanika sallallahu ‘alejhi ve sellem ima, ali I ove su nadam se inšaAllah dovoljne. Po ovome što ste naveli može biti, ali I ne mora da znači da je sihr u pitanju. Ukoliko nemate problem sa namazom I tokom samog namaza dok klanjate, da nepomične stvari vidite pomičnim I obrnuto, da viđate nakaze (strahovite slike pred očima), da vas neko zove, a nikoga nema kraj vas, da vas neko dodirne takođe kada ste sami, itd.
Puno je simptoma koji ukazuju na sihr, ali ako nemate ovakve vrste simptoma početne ne morate se brinuti. Posvetite se Kur’anu I sunnetu Allahovog Poslanika Muhammeda sallallahu ‘alejhi ve sellem, a zatim se oslonite na Allaha I budite mirni, a Allah najbolje zna.

Nema komentara:

Objavi komentar