Vrijednost dove!

Uzvišeni Allah kaže: "A kada te robovi Moji za Mene upitaju, Ja sam sigurno blizu: Odazivam se molbi molitelja kad Me zamoli. Zato neka oni pozivu Mome udovloje."
I kaže "Molite se ponizno i u sebi Gospodaru svome, nevoli On one koji se previse glasno mole."
I kaže: "Gospodar vaš je rekao >> Pozovite Me i zamolite,Ja ću vam se odazvati! Oni koji iz oholosti neće da Mi se klanjaju-ućiće, sigurno u džehenem poniženi."

I kaže:"Reci:  -  Zovite "Allah" ili zovite: "Milostivi" ,A kako Ga god budete zvali, Njegova su imena najljepša."Nu man b.Bešir prenosi da je Poslanik s.a.v.s rekao:"Doista je dova ibadet! - A zatim je proučio: Pozovite Me i pozovite, Ja ću vam se odazvati"
I kaže "Dova je srž ibadeta (robovanja)" Ebu Hurejre ra. prenosi da je Poslanik s.a.v.s rekao:"Nema ništa što je časnije kod Allaha od dove."
I kaže:"Čovjek od svoje dove će imati, zasigurno jedno od troga: ili grijeh koji će mu biti oprošten ili neko dobro na dunjaluku ili dobro koje će mu se ostaviti (na ahiretu)"
H. Ebu Zerr kaže: "dova je dobročinstvo kao što je so za hranu." Poslanik s.a.v.s kaže: "Tražite od Allaha Njegove blagodati, jer Allah voli da Ga se moli i traži od Njega, a najbolji ibadet je čekati razgalu (udovoljavanje molbi)."

Ammar Hašić
Ishak Hašić

Nema komentara:

Objavi komentar