PRIČA O BERSISI – ČOVJEKU KOJEMU SU SVE DOVE BILE USLIŠANE

Živio u doba Israelićana jedan pobožan čovjek po imenu Bersisa koji je imao i jednu rijetku osobinu da su njegove dove bivale uslišavane i primane. Ljudi bi mu dovodili svoje bolesnike, a on bi upućivao Allahu dovu i uz Allahovu odredbu bolesnik bi bivao izliječen. Iblisu se to nikako nije sviđalo i on odluči da toga čovjeka stavi na neku veliku kušnju ne bi li ga odvratio od te duboke odanosti Allahu. Tako Iblis posla jednog šejtana i on učini da kćerka od vladara koji je tada vladao među Is’ raelićanima silno oboli. Oni se zabrinuše za nj u jer je njena bolest uzimala maha tako da je djevojka poludila. Onda taj isti šejtan dođe vladaru u liku nekog čovjeka i savjetova mu da svoj u kćerku odvede pobožnom čovjeku· Bersisi koji je jedini može izliječiti. Vladar odmah izda naređenje, djevojka bi odvedena kod Bersise, a kada on uputi Allahu dovu, djevojka potpuno ozdravi ! Međutim, kada su se vratili kući i djevojci se vrati njena bolest, pa im onaj šejtan u čovječijem suretu ponovo savjetova: – Ako hoćete da vam kćerka ustinu ozdravi morate je ostaviti kod Bersise više dana! Oni odmah odvedu djevojku, pa i pored toga što je Bersisa bio protiv njihove namjere, ostave djevojku u njegovoj kući. Bersisa bi inače dan provodio u postu a noć u klanj anju, te se nije ni osvrtao na prisustvo te djevojke. Međutim, šejtan se silno trudio da mu nekako skrene pažnju i pogled na njene ljepote, te jednom, dok je Bersisa večerao, otkrije lice djevojke i Bersisa ugleda ljepotu kakvu dotad nikad nije vidio niti o njoj išta znao. Tako se to ponovilo više puta i šejtan uspije u svom zadatku te zavede Bersisu koji ne imade više strpljenja nego se primače djevojci i učini s njom grijeh. Kasnije šejtan dođe Bersisi i reče mu: – Ova djevojka je zanijela i ako ostane u životu rodiće tvoje dijete, a tebe od vladareve kazne može spasiti jedino to da je ubiješ i da je zakopaš, pa kada budu pitali za nj u da kažeš kako j oj je stigao njen edžel te je umrla, a oni će ti povjerovati i ništa neće sumnjati. Izbezumljen zbog učinjenog grijeha Bersisa učini još jedan grijeh ubivši djevoj ku, a onda je zakopa pored svoje kuće. Kada su njeni došli pitati za nj u, on im reče kako je umrla i da je on ukopao, a oni mu povjerovaše i odoše. Ali, šejtan ode u dvorac vladaru i izvijesti ga o tome kako je pobožnjak učinio grijeh sa njegovom kćerkom, a onda je ubio i zakopao da se to nebi otkrilo. Vladar odmah naredi te odoše kod Bersise i kada iskopaše djevojku vidješe da je stvarno ubijena. Odmah uhvatiše Bersisu i razapeše ga na jedno drvo. Tada šejtan ode Bersisi i reče mu: – Ja sam onaj koji te je i doveo u ovu situaciju, ali ja te mogu i spasiti kada im kažem da je neko drugi ubio ovu djevoj ku, jer će mi sigurno vjerovati. Ako ćeš da te spasim moraš da mi učiniš sedždu i da mi se pokloniš mimo Allaha dž.š. Bersisa mu odgovori: – Kako da ti se poklonim kada sam u ovakvom stanju? – Šejtan mu reče : – Ja sam zadovoljan i ako mi samo glavom daš znak da mi se klanjaš! Bersisa mu se stvarno pokloni, a šejtan reče : – E sada se ja tebe odričem i ti me se više ne tičeš … ! … a ovo se veli i u Kuranu u suri Hašr gdje stoji: – To je kao kada šejtan reče čovjeku: “Budi nevjernik!” pa kada on postane nevj ernik, on rekne: “Ti se mene više ne tičeš, ja se, zaista, Allaha, Gospodara svjetova, bojim!” Obojicu ih na kraju čeka vatra u kojoj će vječno boraviti, a to će biti kazna za sve nevjernike.

Autor:Putem-Islama

Nema komentara:

Objavi komentar