ISPOVIJEST NAŠE SESTRE KOJA DOKAZUJE DA JE NIKAB NAJBOLJI NAČIN ČUVANJA ČEDNOSTI I ŽENSTVENOSTI

Esselamu alejkum ve rahmetullah, Želim opisati svoje prve korake i osjećaje pod niqabom, mojom tvrđavom, mojom zaštitom.
Za svih ovih godina koliko nosim niqab, on je postao zaista dio mene. Moj niqab je upotpunio moju islamsku ličnost na jedan tako unikatni način. Kao da sam ga uvijek i nosila, kao da sam s njim rođena.

Toliko nešto prirodno, pa se nekad pitam kako sam ikad mogla biti bez njega?
Ja sam prosto zavoljela taj način čuvanja čednosti i ženstvenosti. Zavoljela sam ga Allahovom voljom i milošću, jer sam prije niqaba bila na nekoj drugoj strani. A poslije niqaba svi dijelići su se uklopili, sve je došlo na svoje mjesto. Moje stavljanje niqaba je značilo za mene i inšaAllah vječni raskid sa kufrom i svim onim što udaljava od Džehennema.
Jer željela sam da niqab bude mojim zatvorom na dunjaluku naravno u pozitivnom smislu, da on bude moje sredstvo da dođem do cilja, a to je Allahovo zadovoljstvo sa mnom.

Te 2001 je bio za mene jedan fundamentalni preokret i korak ka pravoj i istinskoj sreći i zadovoljstvu, jer sam se tada odrekla životinjskih strasti i većine šejtanskih nagovora, elhamdulillah ja Rabbil-alemin.
Stavljanje niqaba sam doživjela sa Allahovom milosti i pomoći veoma lahko, smireno, sretno, zadovoljno, nasmijano…jer sam se tada tako osjećala i zaista sam ga iz sveg svog srca željela staviti. To je bilo u noći Lejletul-qadra, mubarek noći mjeseca Ramazana. A ja radi svoga niqaba postadoh puna sebe i inšaAllah spašena…i sada plačem dok ovo pišem, suze same idu i ne pitaju me više.

Od prvog momenta doživljavam niqab ga kao perdu (zastor) čistoće, čestitosti i ponosa a to sve želeći zadovoljstvo Plemenitog Gospodara Uzvišenog. Moja dova je da me Allah, s.v.t., zaštiti pogleda i dodira muškaraca koji su mi zabranjeni. A to je ujedno i kruna svih mojih osjećaja vezanim za niqab. Riječi nekada nisu dovoljno jake da izraze jačinu mojih misli i mojih nadanja. Teško je naći prave riječi koje iskazuju ono što je tako duboko u nama. Ipak, ovo je samo jedna mala slika svega onoga što ja svaki dan nanovo doživljavam pod svojom tvrđavom. Ovo je tek jedan mali val u okeanu mojih osjećanja.

Molim Allaha da nama muwahidima ojača iman i da nam pomogne da praktikujemo našu vjeru onako kako On, s.v.t. to od nas traži. Molim Ga, s.v.t., da nam sačuva din i uzdigne Istinu na kojoj smo. Allah da nas pomogne na Istini. Amin ja Rabb!!!
Vesselamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu

Vaša sestra, nur-islam.com

Nema komentara:

Objavi komentar